Siirry pääsisältöön

22. Anna-Erika Juustoniemi: Hiekkalaatikko / Ja on taas syksy...






A
  B
            Cd


e f g h i jk l m no p qr stuv wxyzåäö                öö  ö öö

juo ksen läpi elämän i

juoksee minun lävitsen i

                                           jk

yksikin turhan tymäkkä yskös ja se valuu sieluanieluani pitkin valuu maahan valuu eteenne


-höyryävänä
-läjänä 

                           the body breaks yäk!

vaan osaanpa jo juosta kellon suuntaan ette te minua ylläten vie

vain kuolema on binääristä se on ykkösten ja nollien koodi jossa joko

olet tai et ole kuollut se on mutkantona se on hieman luotaantyöntävää

näin elävän ihmisen näkökulmasta mutta mitä enemmän sitä mietin

sitä yksinkertaisempaa se on ja yksinkertaisuus on alkanut kiehtoa

minua siis yleisillä tasoilla olen alkanut löytää lapsuuden kalta

ista myötätuntoa ja ymmärrystä itseäni kohtaan kun olen alka

nut ajatella itseänikin vuosi vuodelta hieman yksinkertaise

mpana olentona te ette voi uskoa kuinka hedelmällistä

henkilökehitystä minussa on tapahtunut te ette voisi

uskoa silmiänne tuntisittepa te minut olisinpa minä

kuuluisa niin kaikki näkisivät miten olen kasvanut

kutsuttaisipa kaikki kiusaajani kollektiivisen ante

eeksipyynnön äärelle heitä uhattaisiin kielekkee

n reunalla siitä tehtäisiin pelolla hupailevaa tos

i-televisiota sehän myy siitähän te nuoret pidä

tte ette kö *naurahtaa vaivaantuneesti* kaipa

minä olen jäänyt jo hieman ajastani yli-istun

ut trendikkyyteni kauden ehkä vitsi alkaa v

anheta ja tavaton mikä ilo se onkaan jääd

ä ajan taakse saada kirjoittaa mitä ikinä

ilman luetuksi tulemisen pelkoa vapaa

na vastuusta velvotteista haastajista j

otka jäisivät sille tuuliselle hektiika

n saarelle jolta minä purjehtisin aa

voille vesille joista kukaan ei olis

i minua saava kiinni "never catc

h me" flylo (feat kendrick (do

pe)) soi pienistä korvalappu

-stereoista jotka olen hauta

-arkkuaikani ratoksi olen

mukaani pakannut minu

n mieleni tanssahtelevi

ikuista unta ikuisen tu

ntuista aistiärsykkeis

tä vapaata unta unta

jossa ajantaju ei si

toudu enää tilaan

vaan on kokona

an vapaa veny

ttämään ikui

sen tuntui

sen tun

nin

ni

n

ni

nii

niin j

niin ja

niin ja o

niin ja on

niin ja on s

niin ja on sy

niin ja on syk

niin ja on syks

niin ja on syksy

niin ja on syksy j

niin ja on syksy ja

niin ja on syksy ja m

niin ja on syksy ja ma

niin ja on syksy ja mar

niin ja ja ja ja ja ja marr

niin ja on syksy ja marra

niin ja on syksy ja marras

niin ja on syksy ja marrask

niin ja on syksy ja marrasku

niin ja on syksy ja marraskuu 
nniin ja o syksy ja marraskuu                                                                                   mä sano n
nii joo o syksy ja marraskuu                                                      kai
ni jep o syksy ja marraskuu
juu on tosiaan marraskuu
syksy tässä ja marraskuu                                                                           jotain
tbh aik nihee marraskuu
moneskohan marraskuu
toiv ei vika marraskuu
venaa ai marraskuu
nii marraskuu juu
marraskuu, hiipu                                                                                    sillä miten
nu marraskuus
kaikki ilo ja i                                                                                       en 
nnostuminen
enää oikeen
mistään mu
t ei kai täs
kylhän n                                                                                                 san
äit kuuk 
ausia m
enee ja
tulee
ja ni
iin                                                                                                                                       o
kai
ei kai 
kukaan
lue näin                                                                                                    niink
gimmicky
y runouttta
tän oitemmä
lle enhän mä e                                                                                      o
es sano fucking                                                                             mitää
about mitään mul                                                                       gidit?
ei oo mitään sanott                                                                
avaa oon sanonu jo k
aiken ihan sama sillee
jatkanko vielä kyse siit
vaa et jaksanko jos vaan 
lähden ni fakta on se et va
rmmaan kevenis aika kybäl

AB

art Simpson kirjoittaa luokkahuoneen liitutaululle oppiakseen typeristä kolttosistaan jotakin.
CD-koteloidun piiloon sEriFfit syövät minut Game over Homer I'm Just Kidding Leave Me aloNe Okay? Please, i reQui(R)e (for a) dream Sleep please iT's pUlling me apart mä en muistanu aakkosia täst eteenpäin varmasti ku kirjotin tän mun piti kysyy mun kämppikseltä XD millasii asioit sitä tulee unohtaneeks ku "kasvaa" VWXYZÅÄÖ




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

27. Seena Talvi: Wellness Center -manifesti

 

5. isa hukka: ramparuoho - katkelmia

  isa hukka: ramparuoho - katkelmia Kirjoittaja työstää parhaillaan Pääsky Miettisen kanssa kirjallista projektia, jonka materiaaleista tämä teksti on koottu. Projektin työnimi on ‘ruumistaimet’, ja se julkaistaan vuonna 2024. 1 ramparuoho itämässä: aladdinin parkkis, rivitalot, kuuset, katuvalot, männyt, hylätty pelto, koivut, kiiltävä auto, metsänlaita, röökin katku, kertsin tyhjät viinapullot, roskat polulla, kasvihuone, kappeli, 21-vuotiaiden kanssa seurustelevat 14-vuotiaat, ryteikkö, äänekäs riitely, kukoistavat muratit, piilopaikka yläkerran suuressa pyykkikorissa, roska-astiat, ojanpenkat, käytetyt neulat, kadonneet faijat, nurmikot, pensaat, pihat, pyörät, jauheliha, sakkoliha, tyhjä aski, liikkumaton järvi, harmaantunut polku, piilopaikka sängyn alla, mätänevät muratit, mopot, ES, tumpit, koulu, home, espoolainen gangsta rap, laitos, KiVa Koulu -hanke, tienaavat faijat, puistot, hiuslakka, jättitramppa lasisen omakotitalon pihassa, luistelukenttä, kuolleet faijat,